Friday, October 8, 2010

terasa nk mencoret d sini..

huh..
lama xmemblogging..
rindu la kt blog ni..
bnyk yg dh tejadi..
hari ni,bnyk bnyk bnyk yg aku mikir..

study:
test sana sini,report,assgnment,presentation..
dekat nk final ni,memang cm 2 la student kn..
nsb baek ada jgk lecturer yg memahami mcm lect mandarin aku td..hahaha..
she said, "i was a student once..i know what u did just looking to ur eyes"
"i help u because i care bout u,u can angry wif me,but try think about ur pointer"
masa bliau cakap ni,kami tengah final test yg memang xleh jwb la klau bg aku jwb..
ramai yg hntr kertas kosong,then bliau suro dudok n siapkan jgk..yg kami plak,dgn smangat nk siapkan,mulala buka buku..lect pn student dlu,sbb 2 dia marah2 mnja 2..hahaha..

bisnes:
dgn ketidakstabilan bisnes lama,hr ni aku curah sedikit modal kt bisnes br..
so dh 2 bisnes skarang..
tp,bisnes ke 2 ni just sbg sleeping partner..
nsb baek la kwn aku xkisah..hehehe..
harap2 ke 2 2 bisnes aku bjalan dgn lancar..
amin..

buah hati:
td call mak aku..
lega sikit tension aku dgr suara bliau..
memang pengubat rindu la..
pg td mesej ngan adik aku,semalam chat ngan kak aku..
ngan abah aku,adik laki aku 2 org 2,xbacakap pn lg..hehehe..
awek aku plak merajok..takot lak aku kena tinggai lg..
xlarat dh kena tinggai..
hahaha..
harap2 bliau cepatla sejuk hati..
rindu dh ni..hehek..

2 ja la yg bnyk dlm kpala aku ni..
benda2 len xda masalah kot..
kwn2 smua ok,pelajaran alhamdulillah,cuma sibok sikit bla tambah dgn bisnes..
thats 4 now..
ha..
english aku smakin terok..hahak..
tata..

No comments:

Post a Comment