Friday, January 15, 2010

2 weeks in semester 4..

hai smua..
rindu2..
xrjn nk post,tp still nk..hik3..
btw,mcm2 da jd spanjang 2 minggu pertama semester 4..
troskan ja la eh..

hmm..
smpai ja umah kt seksyen 7 ni after cuti pnjang,dpt tau yg next sem pinjaman aku kna gantung sbb pointer aku yg trok..trosla serabut jap..memang xtrasa sgt pn sbb pinjaman 2 pn if dapat,after a month pn da abeh,tp xtau y,trasa mcm bsalah plak ngan parent aku..hish..
mulala klua idea nk kerja part time..ha3..
dlm minggu ptama jgk,majlis tetinggi kelab rekreasi UiTM pnggl aku sbb nk tnya psal program yg dorg assign aku utk this sem..memula memang smangat nk buat,then dpt tau aku kerja part time on weekend,tros president kelab 2 da buat ayat sdey ngan aku..
ok..
1st weekend utk smester 4,aku da start kerja,hari sabtu..
kerja catering under hotel UiTM n d hantar ke sunway hotel..
gaji ok la,tp agk penat..
seminggu aku demam after kerja..ha3..
then masok minggu ke 2,budak sofbol plak contact utk meeting masum 2010..
yg sronoknya,xsempat training lg,we will have freindly kt upm this coming Sunday..
frenly ngan 2 team,upm n ukm..
wallawey!!
aku dh la out of stamina..
huish..
cm na la ni..

hapa2 pn,i'll try my best 2 survive in this sem..
so,thats all ko..
take care smua..
jaa na..
i lap u all..

No comments:

Post a Comment